CoinPot یک حساب وکیف پول واسط (میکرو والت) برای جمع آوری ارزهای دیجیتالی نظیر بیت کوین،لایت کوین ،دوژ کوین،دش و بیت کوین کش است که با رسیدن به حداقل برداشت هر یک از این ارزهای دیجیتال، می توان درخواست واریز به حساب و کیف پول دیجیتالی(والت) خود دهید.

به عبارتی ساده تر یک کیف پول واسطه است که از پنج ارز دیجیتال بیت کوین ، بیت کوین کش , دوژکوین (داگ کوین/ داج کوین) , لایت کوین و دش پشتیبانی میکنه یعنی شما میتوانید هم زمان چند نوع ارز دیجیتالی مختلف رو مدیریت کنید.

یک ویژگی خوب دیگه هم که دارد این است که می توان ارز ها رو به هم دیگه تبدیل کرد.با ما همراه باشید با ادامه مطلب و نحوه ساخت این کیف پول

برای ثبت نام روی لینک زیر کلیک کنید و طبق تصویر زیر ثبت نام کنید و کیف پول واسط خود را بسازید

توجه: برای ثبت نام در سایت های کسب بیت کوین که به coinpot واریزی دارند نیازمند به جیمیلی است که در کوین پات باهاش ثبت نام کردید پس جیمیل را در دسترس داشته باشید 

بعد از ایجاد حساب کوین پات ،برای عضویت در 5 سایت معرفی شده فقط کافیست ایمیلی که در کوین پات،عضو شده اید را وارد و عضو شوید.

          
ثبت نام در سایت کوین پات


مراحل ثبت نام رو طبق تصویر بالا انجام بدید و سپس بر روی register کلیک نمایید تا فرایند ثبت نام با موفقیت انجام شود

پس از این که در سایت ثبت نام کردید میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید همینطور که مشاهده میکنید حساب کوین پات چندین  ارز مختلف رو پشتیبانی میکند که میتوانید در سایتهای متصل به این کیف پول کار کنید و مستقیم کوین ها وارد این حساب می شود و بعد از اینکه به حد نصاب رسیدید به کیف پول اصلی منتقل میکنید (تصویر زیر)





• withdraw bitcoin

این گزینه اصلی ترین گزینه ای هست که ما باهاش سر و کار دارم پس از این که به حداقل برداشت رسیدیم میتوانیم با این گزینه بیت کوین های داخل سایت رو به. کیف پول خودمان در بلاکچین انتقال دهیم و یا برداشت لایت کوین و داگ کوین انجام دهیم

حداقل کارمزد برداشت برای هر یک از ارزها به شرح زیر است(برداشت ها طی ۱-۴۸ ساعت تایید و واریز خواهند شد): 

بیت کوین = حداقل برداشت : ۱۰۰۰۰ ساتوشی – کارمزد برداشت : ۱۰۰۰ ساتوشی (در صورت برداشت بیش از ۵۰۰۰۰ ساتوشی واریز بدون کارمزد و رایگان انجام خواهد شد) لایت کوین = حداقل برداشت : ۰.۰۰۲ لایت کوین – کارمزد برداشت : رایگان 

دوژکوین = حداقل برداشت : ۵۰ دوژ کوین – کارمزد برداشت : رایگان 

دش = حداقل برداشت : ۰.۰۰۰۲ دش – کارمزد برداشت : رایگان

 بیت کوین کش = حداقل برداشت : ۰.۰۰۰۱ لایت کوین – کارمزد برداشت


convert bitcoin to = شما قادرید در این بخش بیت کوین رو به دوژ کوین، دوژ کوین رو به بیت کوین لایت کوین رو به دوژ کوین و … تبدیل کنید.

 MINING BITCOIN = در این بخش از سی پی یو سیستم شما استفاده میکنه و مقدار کمی بیت کوین , دوژ کوین , لایت کوین به شما می دهد. 

RECENT TRANSACTIONS = پنچ تراکنشی که انجام گرفته رو نمایش می دهد.