6 سایت متصل به کیف پول coinpot

وقتی حساب coinpot باز کردید با همان ایمیلی که با ان عضو شده اید در سایتهای زیر هم همان ایمیل را وارد کنید  

و همینطور با گذشت زمان در اکانت شما ساتوشی جمع میشود و فقط هر از چند گاهی وارد سایت شوید و ساتوشی ها را برداشت کنید به همین راحتی
قبل از ثبت نام در سایت های زیر شما باید در سایت https://coinpot.co/signin ثبت نام کنید

--------------------------------------------------------------------------------------------
moon bitcoincash


سایت جدید بیتکوین کش رایگان که با هر بار claim کردن تا 300%پاداش اضافه میدهد که با فعالیت مستمر این درصدها افزایش میبابد.

برای ثبت نام بر روی لینک زیر کلیک کنید

moon bitcoincash


---------------------------------------------------------------------------------------------
سایت swissadspayseth:جز کوین پایت نمی باشد

https://swissadspaysethfaucet.com/faucet/?ref=parhamp9

سایت swissadspaysethfaucet بهترین سایت برای کسب اتریوم رایگان و دارای بیشترین میزان پرداخت در بین رقبایش می باشد. این سایت ظاهر و کارایی بسیار شبیه به سایت بزرگ freebitco داره . شامل بازی – لاتاری و کسب درآمد رایگان. البته این سایت فقط از اتریوم پشتیبانی می کنه. پس از ورود به سایت از منوی بالا بر روی faucet کلیک نموده و سپس در وسط صفحه پس از جواب دادن به کد انسان شناسی بر روی claim کلیک کنید.                                                                    
برای ثبت نام در این سایت روی لینک زیر کلیک کنید:                                                      
لینک ثبت نام : کلیک کنید
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
سایت moonliteco:      
                                       

moonliteco بهترین سایت برای کسب رایگان لایت کوین هستش. به منظور ثبت نام در این سایت هم می‌تونید به طور مستقیم از کیف پول لایت کوین خودتون بهره ببرید یا اینکه از ایمیلی که برای ثبت نام در CoinPot استفاده کرده بودید، اینجا هم استفاده کنید تا درآمد شما به CoinPot منتقل شود.
برای شروع کسب درآمد در میانه صفحه گزینه به نام claim now وجود داره که پس از زدن اون پنجره ای برای تکمیل کپچا باز میشه. و پس از زدن تیک کپچا و submit دَش رایگان به حساب شما واریز میشه. شما میتونید در طول روز و هر 10 دقیقه ، این عمل رو تکرار کنید.
برای ثبت نام روی لینک زیرکلیک کنید
لینک ثبت نام : کلیک کنید
-------------------------------------------------------------------------------------------------
سایت  moondash




moondash یکی از بهترین سایتها برای کسب رایگان ارز دیجیتالی دش (dash) می باشد. این ارز دیجیتال در حال حاضر 450 دلار قیمت دارد. برای ثبت نام در این سایت باید از ایمیلی که برای ثبت نام در CoinPot استفاده کرده بودید، اینجا هم استفاده کنید تا درآمد شما به CoinPot منتقل شود.
پس از ثبت نام در سایت، در میانه صفحه گزینه به نام claim now وجود داره که پس از زدن اون پنجره ای برای تکمیل کپچا باز میشه. و پس از زدن تیک کپچا و سپس submit ، مقداری دَش رایگان به حساب شما واریز میشه. شما میتونید هر 10 دقیقه، این عمل رو طی روز تکرار کنید.
برای ثبت نام روی لینک زیرکلیک کنید

لینک ثبت نام :  کلیک کنید

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------کسب دوج کوین رایگان: 


این سایت نیز از نظر شیوه کار شبیه به Moon Bitcoin میباشد و بابت لاگین ماندن یا حتی نماندن و هر از چند گاهی سر زدن در سایت به شما مقداری لایت کوین میدهد و حتی اگر لاگین هم نباشید باز جمع میشود .حتی اگر هیچ فعالیتی هم نداشته باشید و مدتی سر نزنید به سایت خواهید دید که دوج کوین جمع شده و میتوانید به کیف پول coinpot منتقل کنید.چه چیزی از این آسانتر.اما هر چه زود به زود به سایت سر بزنید و درآمد را برداشت بزنید مجدد با سرعت بیشتری جمع میشود تا اینکه دیر به دیر سر بزنید
برای ثبت نام بر روی لینک زیر کلیک کنید

لینک ثبت نام : کلیک کنید

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
کسب بیتکوین رایگان: MOONBITCOIN

این سایت نیز از نظر شیوه کار شبیه به Bit Fun میباشد و بابت لاگین ماندن در سایت به شما مقداری بیت کوین میدهد و حتی اگر لاگین هم نباشید باز در حساب شما همینطور جمع میشود. این سایت یک ویژگی دیگر نیز دارد و آن قسمت Mining است که به عنوان New Bonus معرفی شده که باید آن را برای استفاده و با زدن تیک بر روی آن فعال کنید. در اینجا شما میتوانید میزان بکار گیری CPU کامپیوترتان را انتخاب کنید.برای ثبت نام در این سایت روی بنر بالا و یا روی لینک زیر کلیک کنید و مطابق تصویر در ادامه مطلب، فقط کافیست ایمیل خود را وارد و وارد شوید( با ایمیلی که در coinpot عضو شده اید) 

برای ثبت نام بر روی لینک زیر کلیک نمایید


لینک ثبت نام : کلیک کنید

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
سایت Bit Fun
 
http://bitfun.co/?ref=CB416EB6D971
برای ثبت نام بر روی لینک زیر کلیک کنید

لینک : ثبت نام 



نکته های آموزشی شماره 1


CoinPot یک کیف پول واسط میباشد.و هم اکنون 7 سایت جمع آوری ارزهای دیجیتال را پشتیبانی میکند. تمام درآمد شما مستقیم به این کیف پول منتقل می شود.3 سایت برای جمع آوری بیتکوین-و 4 سایت برای جمع آوری ارزهای بیتکوین کش-لایت کوین-دوج کوین و دش کوین.


نکته های آموزشی شماره2 (جهش افزایش درآمد شما )

تا به اینجا یاد گرفتید که 7 سایت جمع آوری رایگان بیتکوین و چند ارز دیجیتال دیگر هم اکنون به کیف پول واسط کوین پوت( coinpot ) متصل میباشد.و درآمد شما مستقیم به این کیف پول واریز میشود
به دو سایت Bit Fun /